Optimizacija tražilica (SEO)

STRUČNA SEO RJEŠENJA ZA USPJEH VAŠE WEB STRANICE

Naša misija je jednostavna: pomoći vašoj web stranici da zablista u pretrpanom digitalnom okruženju povećavajući njenu vidljivost na tražilicama.

Povežite se s nama kako biste otkrili puni potencijal vaše online prisutnosti. Imat ćete koristi od našeg dubokog poznavanja industrije i predanosti isporuci konkretnih rezultata u SEO-u. Povećajte vidljivost vaše web stranice i postignite uspjeh uz naša stručna SEO rješenja.

Optimizacija za tražilice (SEO) je uobičajeni pojam koji koriste web dizajneri i marketinški stručnjaci.

Sve ozbiljne digitalne agencije uključuju SEO među svoje usluge, dok se tvrtke specijalizirane za dizajn web stranica često bave i njime.

Bez obzira na to je li SEO u vašem području stručnosti ili ne, važno je razumjeti ovaj koncept i osnovne procese koji stoje iza njega.

STRUČNA SEO RJEŠENJA ZA USPJEH VAŠE WEB STRANICE

Naša misija je jednostavna: pomoći vašoj web stranici da zablista u pretrpanom digitalnom okruženju povećavajući njenu vidljivost na tražilicama.

Povežite se s nama kako biste otkrili puni potencijal vaše online prisutnosti. Imat ćete koristi od našeg dubokog poznavanja industrije i predanosti isporuci konkretnih rezultata u SEO-u. Povećajte vidljivost vaše web stranice i postignite uspjeh uz naša stručna SEO rješenja.

Organski rezultati naspram plaćenih oglasa

Prvi korak u ovladavanju SEO-om je razumijevanje razlike između organskih rezultata i plaćenih oglasa jer SEO isključivo utječe na organske rezultate. Do nedavno ste mogli razlikovati između organskih i plaćenih rezultata po narančastoj pozadini ispod plaćenih rezultata. Međutim, Google je nedavno promijenio tu prikaznu opciju, čineći razliku manje vizualno uočljivom. Trenutačno se plaćeni oglasi mogu prepoznati po maloj tekstualnoj kutiji ispod naslova koja kaže “Oglas”.

Organski rezultati ovise o kvaliteti vaše web stranice i smatraju se najvažnijim izvorom informacija i prometa na tražilicama. Možete ih utjecati kroz dobru optimizaciju, ali cijeli proces zahtijeva puno vremena i truda. Međutim, nagrada je značajna jer web stranice pozicionirane na prvoj stranici rezultata primaju do 92% prometa, dok taj promet pada za 95% na drugoj stranici rezultata.

Optimizaciju za tražilice možete pristupiti na dva načina: onsite optimizacijom i offsite optimizacijom. Onsite optimizacija obuhvaća sve promjene koje vršite na svojoj web stranici i potpuno je pod vašom kontrolom, dok offsite optimizacija uključuje poveznice prema vašoj web stranici s drugih izvora i nije potpuno pod vašom kontrolom.

Onsite Optimizacija

Onsite optimizacija često je prvi korak u optimizaciji za pretraživače i trebala bi prethoditi offsite optimizaciji i oglašavanju web stranica. Poštivanje ovog pravila osigurat će dugoročni uspjeh i uštedjeti vam novac na oglašavanju.

Onsite optimizacija sastoji se od četiri ključna elementa, koje ćemo objasniti u nastavku: ključne riječi, naslovi, struktura veza i optimizacija slika.

U

Ključne riječi

Ključne riječi su temelj svakog sadržaja. Pomažu korisnicima da pronađu vašu web stranicu, poboljšavaju rangiranje na tražilicama i povećavaju promet web stranice. Prilikom izrade sadržaja svoje web stranice, sastavite popis ključnih riječi koje želite uključiti. Obratite pažnju na gustoću ključnih riječi, koja pokazuje koliko često se određena ključna riječ koristi unutar teksta.

Naslovi

Naslovi stranica na vašoj web stranici pružaju informacije koje pretraživači koriste za određivanje rezultata pretrage. Naslovna oznaka (title tag), koja se nalazi u izvornom kodu vaše stranice, trebala bi sadržavati ključnu riječ korištenu u tekstu i ne bi smjela prelaziti 70 znakova.

Struktura linkova

Važnost strukture linkova često se zanemaruje. Osim što pomažu u rangiranju na tražilicama, veze su vidljive korisnicima i utječu na njihovo ponašanje. Dobra struktura linkova uključuje kratki opis i ključnu riječ kako bi korisnicima i tražilicama pomogla razumjeti sadržaj stranice.

Optimizacija slika

Slike igraju ključnu ulogu u optimizaciji pretraživača. Mogu povećati angažman korisnika deseterostruko, a njihova optimizacija nešto je drugačija od redovnog sadržaja. SEO i slike su povezani putem teksta Alternativnog opisa slike (Image Alt Text), teksta koji se pojavljuje na web stranici kada slika ne uspije učitati ili kada je prikaz isključen.

Offsite optimizacija

Nakon što završite optimizaciju na web stranici, vrijeme je za offsite optimizaciju, koja je jednako važna kao i onsite optimizacija. Njezina važnost proizlazi iz jednostavnog pravila: kvalitetan sadržaj zaslužuje dijeljenje. Dakle, ako mnoge druge web stranice žele dijeliti vaš sadržaj, vaš sadržaj je dobar.

Offsite optimizacija uključuje dvije metode: povratne veze s drugih web stranica i marketing na društvenim medijima. Iako obje metode imaju za cilj privući više korisnika na vašu web stranicu, nisu jednako jednostavne i različito su podložne vašoj kontroli.

Iako je izvrsn sadržaj osnovni preduvjet za uspješnu optimizaciju tražilica, nekoliko trikova može pomoći u poboljšanju vaše strategije offsite optimizacije. Počnite tako da kontaktirate svoje partnere, distributore i suradnike te ih zamolite da povežu vašu web stranicu kad god spomenu vašu tvrtku. Istu praksu možete primijeniti kad surađujete s blogerima, influencerima i medijskim kućama. Iako možda nemate toliko kontrole kad surađujete s njima, pokušajte ih potaknuti da koriste veze prema vašoj web stranici kad god je to moguće.

Kao dugoročna strategija, marketing na društvenim medijima je odličan način za privlačenje novih korisnika na vašu web stranicu. Ulaganje vremena u izgradnju zajednice korisnika koja će pratiti, podržavati i dijeliti vaš sadržaj je ključno. Što više truda uložite u stvaranje zajednice, postići ćete veći uspjeh. Društveni mediji vam omogućuju kontrolu sadržaja koji objavljujete o svojoj tvrtki, i ako je dobar, korisnici će ga konačno dijeliti.

Prije nego počnete dijeliti svoje veze bilo gdje, zapamtite da offsite optimizacija također ima svoje nedostatke. Postavljanje veza na niskokvalitetnim web stranicama može smanjiti vašu rangiranost na Googleu ili čak rezultirati kaznama od strane Googlea. Stoga provedite istraživanje i osigurajte da su web stranice koje sadrže veze prema vašoj web stranici visoke kvalitete, relevantne za vaše ključne riječi i usklađene s imidžem koji želite stvoriti za svoju tvrtku.

Naši nedavni projekti ...

Započnimo nešto novo

Uvijek se radujemo Vašem kontaktu. Učinimo zajedno odličan posao!

info@it-web-solutions.hr

+385 99 4698 122

12 + 7 =

0
0
0
0
0
0